Color Splash


Guten morgon alle sammen!!


Frulle i sängen med min exlusiva müsli, te och Vakna Med The Voice = wounderbar :P



Är ni lika happy som jag idag?!
Jag vet inte riktigt varför jag är så glad. Men kanske är det så för att min kära mor kommer till Jönköping idag och jag är ledig hela morgondagen :). Mammi stannar hela helgen sen drar vi till Elstockholmo på söndag tillsammans med Beccis flyttlass.

Nej nu blev jag tung i kroppen igen. Ska massera hela helgen. Missförstå mig inte.. Jag tycker det är roligt att massera.. meeeeen jag önskar att jag jobbat på en klinik ist för ett spa där alla som kommer har någon form av problem så att man får något att jobba på och vet att de återkommer. Det är ju det som är moroten i jobbet. När man får bekräftat att man hjälpt någon som har ont. =).
Jag önskar jag kunde vara ledig en helg helg någon gång när föräldrarna är på besök. Antingen är det massör jobb eller bartender



Color Splash

Laddade ner en App igår som gör att man kan färglägga en liten del av en svartvit bild =)

Denna snygga lady ska jag hänga med i Sthlm !!
Aw on monday - my first one :D

 

Love Erica

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0