Oslipad Diamant? höhö

Ojämna par på boxpasset resulterade i att jag fick köra med instruktören Fredrik som var ett riktigt berg!!

Efter passet gick jag fram till honom. Tackade för ett bra pass och presenterade mig iom att jag jobbar som massageterapeut på Atlantis.

Fredrik - måste bara säga att jag är gravt imponerad av ditt pass. Det trodde jag aldrig om en tjej i din storlek.
Jag - va roligt. Tack så mycket!
Fredrik - det ska du ta med dig, riktigt duktigt!

Jag ska allt gå på mer boxpass fram över.
Synd att de inte har kickbox pass med.
Vi körde det i skolan och min lärare berömde mig där med :)

 


 

Hv71 vann med 3-2!!

Ida och Sandy i Kinnarps

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0