Nyår 2011

Äntligen har jag fått min nyårsklänning!!!
Tyvärr får man vänta 358 dagar innan man får bära den höhö.

Tänkte såhär

Ifall klänningen är stor då kan jag gå upp de kilona
Ifall klänningen är liten kan jag gå ner de kilona


Helst skulle jag se att den är för liten :P.
Meeeen den var lite stor faktiskt. Får be Lii sy in den till nästa nyår :).

Sen tror jag den vatt lite sönder på ena sidan med.
Den har liksom inge fall alls. Ett stup rätt ner typ. ööhh...
Men det ska nog inte vara några problem för henne att fixa.

Kolla på bilderna. Ellerhur är den lite knäppis? men fin om man får till den :)



Så här ska den se ut...                                           inte såhär...

Kommentarer?

Kommentarer
Postat av: becca

du kan ju hoppas på att bli bjuden på bröllop i sommar annars :)

2011-01-07 @ 13:14:56
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: mamma

Mycket fin, men om den är trasig och du inte skall ha den fören nästa nyår så skulle jag reklamera den. få en ny som är hel :-))

2011-01-07 @ 17:15:49
Postat av: Hagström

Ååh vad kul att ni ska gifta er Becca. Äntligen!

Kommentarer ville du ha Erica. Jag älskar din vadmuskel på ett av korten!

2011-01-07 @ 17:52:15
Postat av: Erica

Becci - ja precis :)



mamma - grejen är att den är måttbeställd .



ELin - håller med!! :D(om giftemålet alltså) hehe tack :)

2011-01-07 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0