God Jul!!

Tänkte nu komma lite såhär i efterhand och berätta om min julafton :).. självklart i bilder :P

Jag sussar så gott i bilen på väg  till Helsingborg


Becci är snygg som vanligt ;)



Blev först lite mingel hos familjen Bergdahl.
Jag och Totte satsade stenhårt. Kimme ställde fram små skålar med rökt korv och chips.
Här försöker Totte kasta en tandpetare i korven så den fastnar.
Skrattade så jag höll på att ramla av stolen!!
Låter kanske inte så kul, men små barn roar sig lätt :D
Vi har alltid så roligt tillsammans :)


Skypade med Martina och Mathilda från Thailandet :)


Tina kollade på Kalle och vi kollade på Tina :P


Sedan bar det av till Attarp för att äta gott och ha roligt hos mormor och morfar
tillsammans med de andra barnen och Ulli.


Ena delen av maten


Fotoshoot ala konstiga kusiner :)




I år var det min tur att aggera tome.
Jag tränade lite på den nya tidens tome, vid namn Tom-Tina!
Hon är i 23 års ålder från Stockholms innestad :P.
Men fick bli en vanlig tomte med skägg och Ho Ho Ho ist.
Eller vanlig och vanlig. Önskar ni hade kunnat få se hur roligt vi har det på julafton :)

Vuxenfoto!!


Barnfoto!!

Såhär kan en jul med mig se ut 
Hoppas ni fick någon glädje av bilderna :)

För fler bilder kolla mitt jul och nyårsalbum på facebook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0