Dag 4 part two

Alla som känner min pappa vet att han inte öppnar truten i onödan.
När han väl gör det kommer det antingen kloka eller roliga ord/meningar.
Jag hade precis tagit en klunk blåbärsoppa och pappa säger något roligt,
soppan
sprutar ut ur båda näsa och mun!! haha!
Mamma och lotta som inte hörde vad pappa sa vatt oroliga för "blodet" på marken haha :D







Stckars far :-/.. en annan hade tjutit som en liten minigris men pappa säger inte ett knyst. (som vanligt)


Köpte nya glajjor!! Lila är fint faktiskt :)


Sebastian tyckte jag såg ut som en vilsen turist i Alperna.
Jag svarade att det skulle jag nog vara men är lätt Queen of Kläppen . öööhhh? :P


Igår åkte jag och tuva tillsammans ner för backen



Andra dagen i skidskolan för Tuva :)


Rätt mkt snö i halsduken!


Flätade tösernas hår så det blir lockigt imon :)
Tuva fick inbakade och Elvira utåtbakade


Barnen gillar mina teknikprylar och min säng :).
Vi alla sover i samma rum. 2 våning sängar och en vanlig. myspys :)


Pratar med sin kära mor via msn, videosamtal. Så uppskattat :)



Godnatt alle sammen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0