Atlantis Galan

Jag och Martina (hudterapeut) jobbade till 18.
städade fort för att sen göra oss i ordning i behandlingrummen :)

 

Festen började med lite mingel

Spa chefen Anna-Carin och hudterapeuten Therese :)

 

Middag: fläskfilé eller kycklingfilé, potatissallad, sallad och bröd. Samt Alkohol!

Smaklig måltid Linda ;) (massageterapeut)

 

Prisutdelning till årets olika gestalter :)

 

Strandbandet lirade.. sjukt jobbigt att dra med sig all dessa rekvisita hela tiden!

 

Nya ägaren på Atlantis

 

Vi på Spa avdelningen gick och tjötade med en flaska vin inne i behandlingen ist, sociala tjejer :P

 

Det var riktigt kul att umgås med de här damerna utanför arbetstid :)

Tack för en jätte trevlig afton!

 


 

Idag var jag lagom trött!!

Tog på mig mjukisar, pälsmössa och boots.. and off to work again.

Mina armar/fingrar är som spagetti...

 

Under lunchen slockande jag en sekund på en massagebänk.

Min nästa kund fick ha en terapeut med streck i pannan. moahaha

 

 


 

klicka för större bild :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0