Turning Page

Efter en lunch med Sebastian och ett par 3 tjommar till bar det av till A6 för handbollsträning!!

Jag har inte spelat handboll seriöst sen 2007 innan jag åkte till USA.
Har tränat några gånger hit och dit, men aldrig varit medlem i någon förening.

Ni flesta vet ju att jag har varit ute på vift ett bra tag. Mallorca hit och Mallorca dit. Nu senast Linköping.

Jag känner nu att jag har landat och kommit ikapp med mitt liv.
Ett nytt kapitell skall börja. Och det passar ju alldeles utmärkt såhär i början på det nya året :)

Jag har velat spela länge men har inte riktigt tagit tag i det iom jag har varit överallt och ingenstans.

Eller jo.. Jag var på två träningar för ett år sen. men sen vatt det sjukan i 8 dygn och ledgångsreumatism var konstaterat. Jag är nu frisk som en nötkärna (från det iaf) så nu är det All in på planen igen :D

Ärligt talat får jag lov att säga att det gick mkt bra för mig som inte lirat på så länge :)... tror man får säga så faktiskt.

Den här bilden är från förra gången jag tränade med hallby. Var då bara med på målvaktsuppvärmingen haha.
Nu har jag bara en klisterblåsa efter ett helt pass. härligt!! tror det var för jag tog lite mindr klister denna gången och hade ny boll :)

Wish me good luck :)

 

 


 

 

Nu på med disco galoscherna för en sväng om med grabbarna ;)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0