Pump It Up

Jag och Ida började denna onsdag med ett gympass! :)
Tyvärr går hon på Friskis och jag på Atlantis. Jag tror dock att träningen på effektivare.
Vi går dit och hem tillsammans vilket gör att vi hinner med surret iaf.
Sen kör vi stenhårt den timmen vi väl är på gym!

Till frukost drack jag färsk pressad juice, en proteindrink och välling haha
Recept
Koka upp mjölk med lite havregryn i och salta..
man kan ha socker i om man vill. det blir absolut godast då! jag tog suketter, dåligt men bryr mig inte riktigt:P
Pass upp på när mjölken börjar koka. kan lätt bubbla över. och se til att rör ner i botten hela tiden!
Ta bort grytan från plattan när mjölken kokar. låt den stå lite för att tjockna till och svalna.
Helt ärligt.. det är sjukt gott!! Enjoy!
Visst ser det helt fantastiskt gott ut? :P








Pumpade upp benen lite.. Bra nu när man ska lira handboll :)



Jag övertalade en annan som tränade att måla av mig i akvarell.. ööhh...


Lunch: Stek, potatis, sås. yummi!!


Tycker verkligen jag fått till bra bilder idag. Både på mig själv och på maten.. höhöh :)


Kommentarer
Postat av: Ida Camilla

Du er så fin Erica! <3

2011-01-19 @ 17:40:19
URL: http://idapedersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0