Perfektion!

Låt oss börja från början. Jag har ju inte skrivit sen i torsdags

Kiropraktorn: Han hittade inga fel. Är jag perfekt då? Nääää för de är jag inte iom det gör dunder ont. Han knäckte och tryckte lite och jag ska på återbesök på måndag. Än så länge har det inte hjälpt något.
Första delen av handbollsträningen gör jätte ont. kan inte springa normalt eller sådär. Andra halvan tänker jag inte ens på det. Så kanske borde löpa 30 min innan träningen. Det skulle ju gynna fläsket med ;) moahaha!

Tandläkaren:
Jag skulle egentligen betala 650 kr men jag fick ner det till 120. haha! ett tips är att fråga på telefon när tiden bokas hur mkt det kommer kosta. Då har de lovat en summa som de inte kan höja sedan :)
tandläkaren - Har du blekt dina tänder, eller är de så vita och fina? jaaaa okej.. jag blekte dem för något år sedan med något hemmabruk.. har endel kvar och tänkte göra det nu snart igen.. men då kanske jag inte behöver det.
Fick komplimang för dem igår igen när Martin
.. min kollega.. lyste med ficklampa i min mun hahaha. "oj vilka fina tänder du har"

När jag åkte till the Dentist stötte jag på Becci och Sandy på bussen. Såhär snygga var dem ;)
Hur snygg jag var får ni se en annan gång.. för min telefon vill inte få ner den bilden.. kanske tyder på att jag var alldeles för rälig :P

 

Handbolls VM hos Ida och Eddie.. Tog bilder med de blev alldeles för mörka så ni får se dem en annan gång också. Blev poppisar, godis och Te :P




Over and out..

p.s Har bara jobbat i onsdags natt på centrum. Igår körde jag 8 timmar på Atlantis och sedan 5 timmar på Centrum. 14.00 kör jag 4 timmar Atlantis. Sen VM och Tacos hos Becci för att sedan gå på ett 5 timmars på Centrum. Sova lite och sen 4 timmar på atlantis på söndag. Så äre me de!!
Ha en grym lördag!!!! HEJA SVERGIGE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0