Fest På Gymmet

Ikväll är det Atlantis galan!!
Den börjar 19 och jag jobbar till 18. Hur ska jag hinna göra mig gala fin?!?!
Det blir inga glamour lockar här iaf :(.
... börjar sedan 9 på söndag igen. buhuuu :(.

Gymmet kommer förvandlas till matsal och disco med live band :)..

Förra året hade de tydligen börjat köra spinning pass in på småtimmarna haha!

Priser skall delas ut till:
årets Profil, årets instruktör, årts rookie etc. etc.

Jag kör på min nyårsklänning. Det är väl ett ganska säkert kort?!
Så svårt att veta vad man ska ha på sig när det är första gången man är med på en sån här tillställning. 


 

Jag önskar er alla en fantastisk lördag kväll!!

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är fin i vad du än har på dig ;-))

2011-01-29 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0