Nelly High Heels

I Lördags stod Janne på sina bara knän och bad mig ta hans jobbpass.
Klart man ställer upp för en kollega som ska på avskedsfest för en kompis.
Alltid härligt att få orden ängel och bäst :)

Nelly High Heels
var på besök och delade ut 99 härliga goodiebagas och fräscha skor!
Man fick gå runt på nattklubben och välja ut tre par skor (1 par hemskickade), skulle sedan registrera sig vid en dator med namn, adress och storlek. Just detta momentet han jag aldrig med iom att jag jobbade :O gaaaaah!
ska ringa Nelly idag och kolla ifall de kan ordna det iaf :). Hoppa Hoppas!!

- Veckorevyn

- Hårspray från Franck Provost Paris

- Foundation från Max Factor

- Shampoo, conditioner, silkes droppar ifrån Biosilk

- Tamponger

- Shampoo för men från Nivea.. någon som vill ha?

- Kontantkort från Telia

- Vitamin Well, Antioxidant dryck




Bara massa damer som springer omkring för att hitta sin perfekta sko ;)


De skor jag valde


Hittade tyvärr inga bilder på de andra. Men det var två svart high heels iaf :)



Det blev en riktigt lyckad kväll!
Jag fick springa mellan nattklubbsbarerna garderoben.
Gött med lite varierat arbete :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cheeeesssesss vilka snygga skor! Min fodelsedag ar 19 juni :)

2011-01-17 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0