Nakna Sanningen

God morgon världen! .. vilken underbar dag! ... - kommer ni ihåg den låten av Jimmy Jansson? haha!

Så här ser jag ut direkt efter 6 timmars sömn. Varför inte vara glad en måndag liksom? Ledig!!! :D

Jag ser lite lite pittögd ut med ett falskt trött leende men va sjutton.
Take it or leave it. än så länge är det inte ingen som nappat. Så det är fritt fram ;)
Sjukt att det lät som en kontakt annons och jag lägget upp en nyvaken bild. inte okej :P
P.s Ingen kontakt annons!! Jag trivs med att få göra precis som jag vill, när jag vill :)..

 

Efter jobb blev var det godis frossa hos Becci med henne och Sandra.

Efter att vi efterlyst Becc på facebook kom hon till slut hem :P

 

Nu blir det ett sista återbesök hos kiropraktorn sen

ett riktigt förbränna pass på gymmet efter alla kalorier från igår :P

 

p.s. kommer bilder på mina Monki inköpt senare idag :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0