Loppis

På lördag ska jag och Becci försöka oss på det där med loppis.
Jag städade ut mitt förråd här om dagen. Såg ut som ett bombnedslag i källaren.. (se nedan)
Jag har en stor resväska, en låda med bara skor, och två andra lådor med allt möjligt i som jag vill bli av med. Varför slänga när man kan få en slant och en trevlig dag för det liksom?

del 1
Frågan är när man ska öppna champagnen :P


Del 2
Bombnedslag


Del 3
Man vet aldrig när man får användning för kryckorna igen..


Nu kör vi!! :)

Kommentarer
Postat av: becca

tror de blir svårt å få bord. men vi får testa iaf. kolla deras hemsida. där står närman kan ringa å boka!

2011-01-18 @ 14:22:52
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: mathilde

Gudmor tycker champagne är gott :)

2011-01-18 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0