Leave the world behind

Tänkte försöka mig på att byta till dimmer i köket.
Pappa har gjort super bra snickarlådor till alla 3 barnen. Perfekt!


Ringde pappa och fick ett bestämt nej, att jag inte fick göra det själv. (med ett litet fniss)

Jag - nahe.. då får jag sätta tillbaka det jag tagit bort då hehe
Pappa - har du slagit av strömmen eller?
Jag - nej haha
Pappa - hehe, tror det är bäst du väntar med det tills vi kommer upp.



Skypar samtidigt med Ida och Jessi.
Jag - Nu ska jag försöka mig på att byta till dimmer. Vill bara säga att jag kanske kommer dö av en elchock, men jag älskar er båda. Hälsa min familj att jag älskar dem med :).

 

Ha det nu så underbart i Thailandet och Ida du behöver inte oroa dig. Jag och Jessica har tränat upp våra Thailändska så ni kommer kunna föra er perfekt bland alla by borna ;)

Koh phang sang tii mwwwwiiii ka la kang sangh piiiiiiii siiii fing ting laangnggg!!

Ta hand om varandra, don´t walk alone!!! och Jessica.. dra in hem någon Thai-is nu för bövelen! :P
Love you :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0