Het på bandet!!

Körde mitt bäst cardio pass på länge!!!

20 min rodd
15 min crosstrainer

25 min löpning. tänkte köra 15, men det gick så bra och benen bara rullade på.
flåset var underbart så jag ökade tempot och körde 10 min till :D.

Började på 11.5 och ökade med 5 var 5:e minut. Under sista minuten ökade jag med 5 var 15:e sekund.
till slut var jag uppe i 15.5. kändes så sjukt gött!!! :)

 

 


 

Mötte upp Becci för en tur till Eko.

Kalendern jag köpte hade ingen februari i sig så det var läge att byta den..

Jag vill ju ha med min födelsedag liksom :P

 

 

Körde även att handbolls pass ikväll där löpningen utomhus innan träningen kändes väldigt bra också :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0