Hårdträning!?

Jag ligger tydligen i hårdträning denna vecka!!! På 5 fem dagar har jag kört 1 gympass, 3 spinning pass, 1 body combat, 1 cardio pass, 1 body pump, 1 handbollspass och 2 powerwalk innan frukost.

Efter jobb igår tänkte jag köra ett box pass. men kände att det inte skulle vara rättvist mot den jag "fightades" mot för att jag var såååå slöö i kroppen.
Ska dessutom köra bodypump och handboll idag. plus massera 16 timmar i helgen, vilket tar så otroligt på krafterna. Så jag behövde vila musklerna lite.
Fick ist bli 20 min rodd, 20 min crosstrainer och 15 min löpning innan klockan slog 20.00 då det var dags att möta nya ägaren, dvs min nya chef, på Atlantis Gym & Spa. Han var en rolig prick :)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0