Det Finns De Som Uppskattar

Fick denna biobiljett i dricks av en kille igår. Tack så mycket! :)
"Den här får du för att du är så snäll som tar hand om min kompis".
30 min senare...
"förresten så fick du egentligen biljetten för att vi tycker du är så söt" :)

 

Min chef tvättar sin snygga BMW klockan 03 på natten. Ja, varför inte liksom :P



Nu ska jag till kiropraktorn!! inte aktuellt att ha en tid 09 när man jobbat till 03!!
Ställde klockan men mamma ringde för att säkra så jag kom upp, Tack!! :)
Jag har så ont i min rygg hela tiden! Bara jag vänder mig i sängen liksom :-/
Får hoppas att han kan lösa problemet!

Efter det ska jag vidare till tandläkaren för rutin undersökning

En tjej sa till mig igår på jobbet "Gud vilka fina tänder du har!!" Hon sträckte sig över baren och skulle ta på dem haha!

Jag hoppas att tandläkaren också tycker det :) Har ändå borstat tänderna ca 3-4 gånger om dagen de senaste dagarna. och då är det inte för att jag ska till tandläkaren. för hon ringde idag och frågade om jag kunde komma imon. Det är ju bara allmänt fräsch efter att man ätit. skönt liksom hehe :)

Det borde inte vara någon fara med tanke på att jag varken röker snusar eller dricker läsk. Äter väl lite godis ibland :P men det hoppas jag inte ska ska vara några problem.

 

Nahe nu måste jag dra iväg och bli en ny människa!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0