Dag 1

Att vakna en morgon i mormor och morfars hus... kolla ut genom fönstret och bara se röda stora trähus med vita knutar och snön ligger vit på hela landskapet är helt underbart (bild kommer senare)
Att sen veta att man ska göra sig i ordning för en dag i Kläppen känns det ännu bättre :).

Igår vatt det en härlig middag med släkten och självklart säsongspremiären på Hipp Hipp :)

Fikapaus i kylan med mina tunnbrödsrullar samt kaffe och te.




Älg, kokt potatis, sås och lingon *mmm*


Jag, Tuvalisa, Sebb och Mimmi






Testade morfars snabba brillor :P


läggdags.. Tuva och Elvira är redan redo för backen :D



Denna tavla fick mormor och morfar av mig. Köpt i Lake Placid USA 2007.
Fin va? :)


De topp hemliga spionerna!! ;)


VARNING!!! se upp för mig i backen!!! :-/  höhöh :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0