Amazing


Mor och far är och hälsar på i Jönköping. Då blir det alltid mycket gjort.
Pappa har nu lagat min garderob, fixat dimmer til köket.. ni vet den jag va "nära" att dö av :P. och ett annat skåp som fallit sönder.
Mamma har handlat mat och röjer allmänt i min lägenhet..
...medan jag ... japp. jag bara ligger i sängen och slappar. Är det okej? Nej det är det inte. Men jag jobbade 13 timmar igår och åkte sedan till öster där det var efterfest till 06. Medan de andra 6 sov som packade sillar tog jag mitt pick och pack vid 10.30...

Nu ska jag snart tillbaka till Atlantis för ett inhopp på 3 timmar... Ångrar mig en smula att jag tackade ja när jag fick reda på att M & P skulle komma upp.




Slutar 18. sen varm rökt lax hos becci!!! Mums fili babba! :)

Sen kanske jobb på centrum bar, Nelly High Heels kommer på besök.
skor till de första 90, be there girls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0