Vid Liv

Älskade Martina och Mathilda!! Är så glad att det bara är lite magproblem och brännsår hos er. När jag läser er blogg tycker jag synd om allt som kommer efter vart annat. Men det finns ingen som kan beskriva hur glada vi familjemedlemmar är att ni lever!


Min barchef skrev till mig på fb-chatten
han - hej, vet du vart Martina och dom är?

jag - Vet faktiskt inte, de åker runt lite överallt..

han - inte Vietnamn?

jag - Kanske, borde vara det. Men de skriver ju städernas namn på bloggen . så jag fattar ju inte vart de är. alla städer låter lika dant där borta. hur så?

han- vill verklingen inte stressa upp dig eller så
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8581228.ab

Tack mamma!! Som tur var hade mamma uppdaterat sin status med att Martina och Mathilda är oskadda.
Hade jag inte sett det hade mitt hjärta satt sig i halsen!!

Tack för omtanken Jocke!



Beklagar till familjerna de unga svenskar som omkom i olyckan.
Klicka på bilden för att läsa hela artikeln



Älskar dig Martina!! <3

Love Erica


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag alskar dig <3

2011-02-17 @ 14:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0