C + E = S

Har jag berättat att min fästman är skådis/dansare?
Jag är förlovad Channing Tatum sen en tid tillbaka. Ni vet han som är med i filmen "Step Up" och lite i 2:an?

Vi har hållt det hemligt ett bra tag men har så smått börjat berätta för våra närmaste.
Kom och tänka på att jag nog inte berättat för er om honom när jag kollade på "Step Up 2" igår.

Kurade ner mig i soffan under en filt tillsammans med en kopp te och denna underbara film!
Ibland är det skönt att bara ligga där ensam och kolla faktiskt.. mitt på blanka dagen :)
Se trailern för "Step Up 3" HÄR





Wish you were here with me darling!

Love you baby!

You and Me forever <3


Love Erica


p.s skriver på engelska så han förstår iom han inte riktigt kommit in i svenskan ännu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0