Fest I Karlshamn 5/1

Sitter nu och dricker färskpressad juice och en proteindrink efter handbollsträningen. Inte den bästa efter tränings"maten"  men orkar inte ställa mig och göra mat nu och mjölken som är kvar måste jag ha till gröten imorgon :).

Sa i förra inlägget att jag skulle till gymmet men det lockade verkligen inte. Jag tog på mig löparpjuxen och sprang 50 min ist. Hamnade långt ute på vischan. Det kändes riktigt bra iaf för det var många uppför och nedförs backar. Efter det fick det bli bålträning på fitnessbollen uppe i lägenheten.
Nu blir det ingen träning varken tisdag eller onsdag så kände mig nästan tvungen att köra två pass...

Laddat ner en ny app.. dock inte fått igång den riktigt ännu iom den inte visade hur långt jag sprungit.





Förfest hos John och Mia i Karlshamn

Philip, Linet, Jag och John spelade Twister :)
Tur vi töser fick låna mjukisbrallor :P


Och vilka var kvar till sist.. aaa precis ;)


All in på Singstar!! :P


Full fart på dansgolvet med :D


Kidde - superman ;)


Efterfest hos Linet

Martin och John fick för sig att det skulle vara skönare för mig om jag låg med fötterna på några kuddar.
Skojar inte om de dividerade 15-20 min om hur kuddarna skulle ligga som bäst för mig.
Martin - nej men så där kan hon ju inte ha det, det ser ju inte alls skönt ut
John -nej, det har du rätt i.. men jag tror jag har det...
...John kommer med en ketchup flaska som han lägger på mina ben.
även äpple och maräng låg där hahaha!!! jag dog av skratt!! (nästan)


Micke och jag gjorde värsta fina middagen, som jag nämnt i ett tidigare inlägg.
Tycker faktiskt det var ett väldigt bra engagemang i köket klockan 03 :)
(då orkade jag laga mat men inte 20.00 en måndag.. knas..)
De andra ville käka kebab... och hade redan hunnit gluffsa i sig innan de såg våran fyllemat :P
Tror nog de ångrade sig lite ändå :)

Vad hade du valt?
Laxen...

...eller kebaben?


Tack alla inblandade för en jätte trevlig kväll!!

Love Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0