Mallorca 2011

God morgon din sköna böna! :)

Jag har något att berätta för er!! Jag kommer sluta på Atlantis Spa och även ett uppehåll från Centrum bar.

Jag har nu bestämt mig för ännu en säsong på lovely E4:an på Mallorca.
Många kanske tycker att jag är för gammal för at säsonga.
Men det är inte riktigt de allting handlar om. Jag åker ju inte dit för att supa ner mig och träffa massa 18 åriga turister.
Det är mitt fjärde år på samma bar/restaurang. Vi har de bra där nere tillsammans allihopa. Man är som en enda stor familj. Jag känner på mig att detta kommer bli det bästa året!

Längtar även till mina besök. mamma & pappa. sen Becc och kanske Alex. Och hoppas även på Tina! Mamma och pappa känner sig nog lite som hemma där nu hehe :). Ska bli rikigt kul att visa becci vart jag hållt hus de senaste somrarna :)


Varför jag åker?.. jo det ska jag tala om för dig :)
- Byggt upp en underbar vänskapskrets
- Ligga på spanska playan varje dag hela sommaren. jag vet att du med skulle vilja det ;).
- E4:an i mitt hjärta
- Man är bara ung en gång
- Singel
- Har inga barn
- Maj och september stamkunderna är så härliga
- Sandra ska hyra min lgh vilke gör det hela mycket lättare. Tack!


Jag och mina chefer,
-Hudingen är Martin (Gislaved) som har det skönaste skrattet jag hört!! Går ju inte annat än att tycka om honom :D
-Den lilla bleka tjockisen är Berget (Gislaved), även kallas "discokungen". What to not love liksom
-Stolp(skottet)en är Johan "Ludde " Lundh (Gävle)som skrattar åt allt och alla och är en hejjare på trummor även med 3,5 promille i blodet. höhö. Kingen!!
Ni är bra! Tack för att ni tog ner mig 2008 :)


Kollega Erik Mattsson (Uppsala) 3:e året i rad för oss i sommar. Vi är ett bra team! :)


Vi har föräldrar på besök :) <3


Vi har syskon på besök :) <3


Vi leker rockstar med cheferna :D


Vi firar midsommar (plockat blommor på natten, bundit dem på morgonen med champagnefrukost) :)
Jag (Jönköping), Ida Camilla (Stavanger), Linnéa (Gävle), Ida (Borås)



Vi hyr fyrhjulingar :D
Frida (Gävle), Stina (Falköping), Ahnna (Göteborg)


Vi har kvälls picknick på stranden :)
Ida, jag, Ahnna, Jessica (Kristinehamn), Fanny (Stockholm)


Vi åker ut på havet och snorklar :D


Vi går på maskerad :D
Ida, Annie (Malmö), jag


Vi hänger i baren :P
Annie, Linnéa, Ida, Ida Camilla, jag, Jessica, Lojsan (Malmö)


Vi chillar på stranden med en färsk fruktsallad :)


Vi älskar våra turister (de gör vårat jobb möjligt)
Två Helsingborgare som såklart älskade oss tillbaka :)


Vi solar :)


Jag är gästbartender på Grabbarna Grus Beach Club ;)


Vi festar :). Sjukt att jag får tårar i ögonen nu. Älskar de här människorna.
Patti (Malmö), Jessica, Martina, Ida, Sebastian (Gävle), jag, Erik, Leon, Lojsan.


Vi älskar E4:an!!


Och mycket, mycket mer!

Nu ska jag kolla på flygbiljett :D

Hoppas vi ses i sommar! :)


Love Erica



Kommentarer
Postat av: sandra

Jag som ska tacka dig, vi hjälper varandra bra:)¨

Och vem vet kanske blir ett besök från mig också, ska tvinga med mig ida!:)

2011-02-27 @ 14:47:36
URL: http://sandramarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0