Lördagslyx

En skön lördag morgon som inte väntar mer än 4 timmars jobb :D Wounderbar!! Ledig både ikväll och hela söndagen :). Jobbade 16 timmar förra helgen och kan bli upp till 26 timmar nästa helg :O. Måste tyvärr göra sådana helger när jag inte riktigt vet hur många timmmar jag har under veckorna.

Dagen till ära börjar med mammas hembakade bröd, grönt te och aftonbladet online.
Tänkte jag får lyxa till det med bröd, dock nyttigt sådant, på min ätardag :)

Blir ett cardio pass på gymmet innan jobb för att ikväll umgås med damerna. Utgång eller inte. Vi får se vart det slutar. För mig spelar det ingen roll. Sitter gärna i soffan och kollar på melodifestivalen i min morgonrock och en popcorn skål på magen tillsammans med dem :).



Duktig är hon min mamma :)



Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0