Low Calorie Day

Idag har inte kalori intaget varit som de borde.


Träning 1 - 11.20
5 km löpning

Frukost -12.00
En portion fiber havregrynsgröt med fyra torkade aprikoser, kanel och lätt mjölk. Ett ägg. En kopp grönt te, honung, färsk riven ingefära & mjölk.

Mellanmål
1 -15.30
En banan

Mellanmål 2 - 18.00
En Apelsin

Träning 2 - 20.00
40 min crosstrainer - Cardio nivå 6
40 min löpning - Hastighet 11.5


Middag - 22.00
Ett äpple
En banan

Har ju garanterat gjort av med mer kalorier än jag stoppat i mig iaf. Även jobbat 4,5 timme som massör och det är inte helt stillasittande det. + att jag gick till jobb. tar visserligen bara 13 min, men ändå.

Denna dagen har jag gjort efter bara 4.5 timmes sömn!! Idiotiskt! :O

Innan sista träningen var jag uppe hos Linus för att lägga över filmen till min externa hårddisk.
Låg där i soffan och var sååååå trött (bilden) skulle aldrig orka träna tänkte jag.
Snackade sen med Alex och han sa "Kan vi höras sen, jag ska dra till gymmet nu"
Såå tack Alex.. dina ord fick mig att gå dit och köra ett riktigt bra cardio pass :)

Ser lite flottig ut i pannan. Kan nog stämma till en viss grad efter jobb.
meeeeen vill bara säga att datorn lyser på mig :P



13 timmar jobb imon så lär sova nu. Tack för mig :)

Love Erica







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0