Pepp Talk Med Jessi


Vaknade 5 min innan klockan skulle ringa idag. och 2 min igår. Det här är bra. Hoppas det fortsätter :)

Ställde klockan på 08 för att slänga in en maskin tvätt sen ut på 75 min powerwalk. Termometern stod på -14 men till min glädje sken solen på mina fina orkiéer och att stanna inne fanns inte i tanken :).
(har ju Jessica vakandes över mig och mina dags vanor :P)




Jag och Jessi peppar varandra till tusen nu för att stå redo när sommaren väl är kommen :)
För er som inte kan iphone är jag den gröna bubblan och Jessica den grå.

Kan du lösa vår rebus? Tips är att jag är tjejen med utsläppt hår och jessi med toffsar :P




Svar:
Jag - Jag ska powerwalka i solen nu. Du ska med. Chop Chop. Kör hårt!
Jessi - Bra Ronny!! Jag ska bara dricka en kopp kaffe sen ska jag ut på powerwalk :D.
Jag - High five. Grymma är vi!
Jessi - Hig five, kör hårt med träningen nu. Snart ser vi ut som prinsessor!
Jag - Tappa inte tempot! Jobba jobba jobba!! Chop Chop. Tempo!
Jessi - Köööööör.... Bara 2 månader kvar o få dröm kroppen. Snygga ska vi vara. Chop Chop. (sen en sån där knytnäve som massa utlänningar jag haha)

Hahahaha!! Knaaas! Kan tyckas vara löjligt, men kul har vi med våra gubbar :D. Hon bor ju trots allt i Kristinehamn (4 mil från Karlstad och Stefan Holm). What to do, What do do liksom :)


Love Erica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0