Hjärte Dejt

Alla Hjärtans Dag slutade mycket bättre än jag förväntade mig. Trodde jag skulle ligga i sängen under täcket med datorn i knät och skrolla upp och ner på facebook i timmar.

Men nej, det vägrade jag så bjöd hit Rebecca, Sandra och Bella på dubbel dejt efter handbollsträningen.
Tre singlar och en särbo.. kunde inte bli bättre :).

Jag lagade baconlindad kycklingfilé med honungsmarinerade sparris. Till det en fräsch sallad, men äpplen och fetaost samt en kyld sweet chili creme.

Min rätt var väl uppskattad och det glädjer mig :).

plus sallad och sås. men det blev inge bra på bild för fetaosten hade geggat ut sig lite :P.


Bjuder på denna sjukt snygga bild





Tack för en amazing night with u girls!!
Tycker om våra middagar :) Det är roligt .  Jag trivs

                                                                                                                          Love Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0