Finbesök

01.15 plingar det på dörren. Lillsyrrans pojkvän/min kollega Linus och Henrik "Katten" Jansson kom på besök.

Pizza
Ballerina dopp
Internet
Massage




Linus smakade mammas smörgåstårta med mycket nöjt resultat :)


Henrik gjorde pizza :)


När vi väl satt där och käkade kom vi på att det var ganska onödigt att äta mat halv 02.20 på natten..
men gott var det :)


Vi doppade Ballerina "kladdkaka" i mjölk. Trixet är att man ska doppa länge och sedan ta upp för att kexet ska suga åt sig ytterligare... säger linus iaf haha



De hjälpte mig få igång internet på min nya dator. Tack så hemskt mycket! Guld!

En annan sak som är Guld är att Henrik masserade mig i 20 min. Det gjorde lite ont men vart mest bara skönt. Fantastiskt att få massage själv någon gång. 02.30 e en söndag kväll går utmärkt! :)


Tack för en trevlig natt :)

Nu har ni skrapat ihop endel pluspoäng pojkar :).. Denna ronden får jag nog lov och säga att Henrik vann, med tanke på massagen. Men jag fick present av Linus igår och det väger upp mycket bra! höhö

                                                                                                                                 Love Erica


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag maste ju anda saga att det ar valdigt orattvist att han far ata mammas smorgastarta o inte jag??? FUSKIGT!!! :)

2011-02-14 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0