24/12 & 12/2

Min födelsedag närmar sig med stormsteg och lika så deadlinen på önskelistan till mor och far!

Såhär såg min önskelista ut inför julen och jag fick en hel del av det jag satt upp :)


Ericas Önskelista julen 2010

Plattång - stylingtång, platta och locka.

 

Juicecentrifug - Kan göra juice på alla olika frukter/rotfrukter - Check!


Köksvåg - liten enkel - Check!


Pyjamas - Figursydd enkel tröja med typ rutiga byxor.


Skålar - Sådana vi såg i Linköping - Check!


Hylla - Till badrummet, becc vill ha tillbaka sin


Tavlor - Två på ikea (grön och orange ca 800 kr styck) två på börjes (grå med lilla blommor, guldiga detaljer       198kr styck)


Strumpor - Svarta enkla + träningsstrumpor - Check!


Träningskläder - Löpartights, jacka för inomhusbruk, linnen, danströja (en kort tröja men som är lite pösig, ska visa en bild)


Utbildning - Andningsmassage Lkpg i februari - pengar till en del av den, Check!


Handdukar till massagebänk - Gärna vita. Stora och små (skydd för huvudstödet) - Check!


Kuddar till massagebänken - (till för under knäna, måste dock vara den grå som jag har på bänken. plus armstöd)


Kläder - Tunikor


Kopp - Två stora fina till Te - Check!


Bord - Man kan ha i sängen och även på mitt vardagsrums bord som är lågt


Sänggavel - Enkel så jag kan liva upp med tavlor ist - gärna en sån som Ernst gjorde. Av något hårt vågigt material och sedan grå filt över.


Pengar - Check!


En vit jul - Check!


Martina!!

 

Fick även badminton rack + bollar och en massa mer.

Vi får väl se om jag varit lika snäll till min födelsedag :)

 



Ericas Önskelista födelsedag 2011

Plattång - stylingtång, platta och locka.

Pyjamas - Figursydd enkel tröja, gärna långa ärmar, med lagom korta shorts.

Hylla - Till badrummet eller något jag kan ställa produkterna på.

Handbollskor - snygga

Handdukar till massagebänk - Fler likda dana jag fick till jul

Armstöd till massagebänk - grå som min bänk

Utbildning - utökad kassa till Andnings massagen och Idrottsmedicin

Kläder - matchande underkläder. vit bh.

Morgonrofflor - Shepherds.

Skinnhandskar - Svarta.

Smycken - sådana rockiga jag alltid lånar av dig becc.

Hårprodukter - Shampoo, Balsam, Torrschampo, Silkesdroppar.

Parfym - litar på ert omdömme. inte för söt.

Sänggavel - antingen som jul önskelistan eller sån vi pratat om mamma.

Pengar

Smörgåstårta - Farmors recept eller ingen! till lunch.

Frukost på sängen -

Martina!
- Saknar dig!!

 

Kommer antagligen komma på många fler grejer innan den 12 februari :)

Nu ska jag ta tag i min To Do lista!!

Puss!

 



Kommentarer
Postat av: Martina

saknar dig ocksa! tank da hur jag hade det mina 3 senaste fodelsedagar! :)

2011-02-01 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0