Torsdags Mys

Rebecca - Jag bjuder på middag ikväll efter handbollsträningen. Vill du komma?

Självklart! Torsdags mys borde man alltid ha.
Jag känner mig avslappnad och glad när jag umgås med de tjejerna.
Vi har roligt. och skrattar så att magmusklerna värker!

Speciellt när Rebecca gör sin imitation av Dannys melodifestival låt. Borde spela in så ni får se någon gång.

"In The Club..!!" Hon ha sån inlevelse och gör rörelser till.
Det är det enda hon kan i hela låten med. In The Club skriker hon och böjer armågen uppåt och bakåt 2 gånger sen gör ett snabbt ryck med huvudet åt vänster. haha


Kolla in damernas bloggar Rebecca och  Sandra! De är för sköna! Bella  har tyvärr ingen.

Detta var suveränt gott Becci. Good work!! :) Bella bjöd på kladdkaka som också var super duper gott ;)

Tack flickor :)

 

Love Erica

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0