Stadsparken

Började dagen med en promenad. Med tanke på att vädret var underbart tog jag mig upp till stadsparken där man ser ut över hela staden och vättern.
Jag gillar kylan på så sätt att man känner sig fräsch. Du andas in fräsch luft och får härlig energi.

Stod där uppe en stund och funderade för mig själv.
Kom bland annat fram till att jag älskar den svenska naturen och önskar jag satt där uppe tillsammans med en kär vän och en varsin kopp varm choklad. Som jag och Monika gjorde förra gången hon var på besök från Polen.






Nedan följer några bilder på mig och Monika uppe i Stadsparken för exakt ett år sedan :)








I had alot of fun with u hun!! I wish so bad that i can go visit u in Poland soon!
I miss you <3


Love Erica





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0