Min Födelsedag

Jobbade på Centrum bar fredag till lördag. Fick min första present av Linus, Martinas pojkvän. Tack så hemskt mycket!! :) En perfekt picknickkorg och en bricka med Fia med knuff motiv :).

Martina skickade en födelsedags sång på sms :). love!

08.30. Pappa, Mamma & Rebecca sjöng för mig och gav mig presenter och frukost :)
Vad jag fick får ni se på bilderna nedan :) (dock inte allt)

Jag gjorde Thoracal Mobilisering enligt Lotorps metoden på mamma. Usch va ont hon hade. benen sprattlade åt alla håll höhö

Åkte till Media Markt och köpte en dator. Kollade på en Mac Book och en Samsung. Slutade med en Acer. Nu ska jag bara få igång internet med! någon som vet hur man gör? borde väl komma upp någon ikon när man satt in modemet?

Smörgåstårta lunch. Mums filibabba!!

14.40 Hämtade Ida, Jessi och Annie på Stationen. Jag visste inte att Annie skulle komma. När jag gick och kramade Ida såg jag någon blondin sitta på en bänk. Såååå glad jag blev! Underbart att vi alla kunde vara samlade! <3

Vi drog upp till A6 för lite aftonshopping.

Körde hem och lagade mat. Fläskfilé med klyftpotatis, gräddsås, sallad och chilisås. Smaskens!

Pappa, Mamma & Rebecca åkte hem till sig och vi andra pantertanter gjorde oss iordning för party.

Vinet vi skulle dricka var tydligen gäst :-/. Tur man har vänner som grannar :). Ringde till Eddie, Han kom som räddaren i nöden med två flaskor Rosé. Stort Tack! :)

Festen bar av till Centrum bar där vi blev väl uppassade. Moëten stod framme vi blev även serverade shots och drinkar. Tack för allt Isa!! :)
Blev kanske lite väl styrt, men man fyller bara en gång om året.. tur man kan skylla på de ;).

Idag mår jag inte så bra. Men det är strunt samma för jag har haft en helt underbar födelsedag!!





Tack för skorna Maja ;). Behöver nya handbollskor och Maja hade ett par hemma som var använda en säsong hehe :P















Farmor - Jag tycker att detta kortet passade så himla bra in på dig.
Tack farmor :)


Made by Mamma :) Gott!!!


Älska skor!! :)


Dricker grogg ur "Årets Partygäng 2009" Pokalen! ;)


Blev smörgåstårta till frukost och sen daimtårta i sängen med alla damerna  höhöh :P.

Tack alla som varit inblandade i min födelsedag! och Tack för alla gratulationer på facebook! :)

Kan inte beskriva med ord hur mycket jag uppskattar gårdagen! Ni är guld värda! Familj och vänner!




Tänkte inte röra mig utanför dörren idag, men kan inte bryta min, beccis och sandras söndagstradion med Solsidan, Time Out och långfilm. Jag kan behöva lite frisk luft också :). 

Love Erica









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0