Mellis

Precis hemkommen från handbollsträning och druckit ett glas färskpressad morot/apelsinjuice :).
Varit ledig idag men masserat Maja från laget. Riktigt intressant faktiskt. Det är såå mkt roligare att jobba för något speciellt. Behandla liksom.. hjälpa till :).


Tänkte ge ett tips till mina läsare om ett gott/nyttigt mellanmål som jag numera kommer använda som lördagsgodis :D.
Det här har jag hämtat från min kompis Ahnnas blogg som ni kan läsa HÄR :)

Ingredienser:
Äpple & Kanel... japp. mycket mer än så behövs faktiskt inte :)
Dela dina äppel och strö på önskad mängd kanel. In i ugnen ca 15 min på 200 grader.
(ta ut när de är mjuka) Jag skvätte över lite olivolja med så de inte skulle fastna.

Ät och njut av ett riktigt gott, hälsosamt mellanmål :D


Hämtat ur DN (läs hela artikeln HÄR)
"Kanel lika bra som medicin. En halv tesked kanel om dagen sänker halten av socker i blodet hos diabetiker"







För varenda unge

Skänk 50 kr
Skicka: KÄMPA JENNIFERJOHANNA
Till: 72900

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0