Måndag 7 Februari

Efter en helg i Karlshamn har jag nu landat i Jönköping igen. Idag tillät jag mig att verkligen sova ut. vakna 10, så sköönt. 10 timmars sömn behövde jag.
Har nu käkat frulle i form av äggvitor och havrevälling :P.
Ska ta tag i min lägenhet för att sedan bege mig till gymmet och jobba bort allt onyttigt helgen erbjöd!

Igår kollade jag, mamma och pappaRebeccas match i Karlskrona... slutade tyvärr med en bolls förlust men vilken bra andra halvlek ni gjorde damer. Hoppas ni kan tagga till redan från första matchminut under sista hemma matchen på fredag!

Jag och mammi tog en promenad...





syster laddar med musik innan match

 

Love Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0