Låt Hjärtat Klappa

Linus ska ner och hälsa på Martina och Mathilda på torsdag och Mathlda har beställt lite produkter som jag fixat åt henne på apoteket.
När jag stod där vid kassan ser jag en liten flicka på en pappersbit med ett hjärta på.
En hjärtepin för att stödja Hjärt-lungfonden. Jag kunde inte med att gå där ifrån utan att ta med mig det fina färglada hjärtat.

"Varje år föds 1000 barn med hjärtfel
Hjärtsjukdom är alltid skrämmande. När det drabbar barn känns det särskilt orättvist.
Tänk på de barnhjärtan som behöver hjälp för att kunna slå. Köp en hjärteprodukt designad av Nojje och visa ditt stöd för forskningen. Tack för att du vill ge barnhjärtan chansen att klappa längre."





Vem kan motstå detta lilla flickebarn?




Nu pryder hjärtat min skinnjacka och hoppas vädret snart tillåter mig att använda den :)




Andra hjärteprodukter som Mojje designat.
Finns i de flesta livsmedelsbutiker eller på Apoteket.

Hjärte armband . Hjärte reflex



Våra barn är vår framtid.
Sätt dig i situationen då ditt eget/framtida barn har hjärtproblem.
Hur hårt skulle inte det skära i ditt eget hjärta?
Hjälpt till att stödja forskningen och hjälp familjers hjärtan förbli friska.



Love Erica

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du är omtänksam.

2011-02-22 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0