Handbolls Frizz

Kom hem från handbollsträningen för 1 timme sen typ.
Det är roligt med handboll. trots att jag inte spelar några matcher för tillfället.
Jag har nu tränat med Hallby i ca 6 veckor... Kan träna med dem.. men spela nja.. dit är en bit kvar. men vad gör det :).

Jag tycker det är fint att spela med toffs och fläta, ser liksom fint ut fast ändå sportigt på något sätt.. eller? :)



Vill hälsa till min kära vän/granne Ida att krya på sitt knä :(. Hoppas det inte var något allvarligt! Du vet att jag om någon vet hur frustrerande det är att aldrig bli riktigt fullt återsställd.
Love you! <3

                                                                                                                                 Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0