Funny Friday

Då var handbollsträningen avklarad och helgen kan börja!!! :D ... eller inte :(.. 16 timmar massör jobb väntar på mig lördag och söndag


Tror inte riktigt alla förstår hur jobbigt det är att massera. Riktigt fysikt krävande. Jag masserar inte för att du ska få en skön stund, jag masserar för att du ska klara av din vardag utan smärtor. Jag vill ge varje kund det den har betalat för och det är 100 av min kapacitet.

Finns inte att jag kommer träna bröst och armar på gymmet mer!
Lär se ut som hulken om 5 år! (se bilder på mig som hulken längre ner)



..Ser dock fram emot morgon kvällen med tjejerna på SF bio och mys!!!



Så här mkt har jag att göra en fredagkväll...












Okej da. Det finns annat jag borde göra...kanske ska ta tag i det.. yes.. men hörs da.. tack heeeej! :)

förresten så önskar jag er alla som jobbar mån-fre, 7-16 en underbar helg! 
Ja, er andra med då förståss :)


Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0