Frågor & Svar

Mitt EX - Vem är det som har kommenterat min banan bild med detta namn? :P dumt det låter nu.. men man har ju samlat på sig ett par under åren.. förlåt.. höhöh.

Ida Nilsson - Jag skrev att jag hade tränat i inlägget under ;)

Jennie - Gick min utbildning på Bergqvist massage och friskvårds utbildningar :) . LÄNK

Leia - Ber om ursäkt att jag uttryckte mig på så sätt i mitt förra inlägg. Men jag blev helt seriöst rädd. Som jag skrev till dig.. hade satt hjärtat i halsen av att möta henne i en mörk gränd.. förlåt.



Har nu varit på handbollsträning och ska snart upp till Ida och Eddie för att smaka på hennes fantastiska snickerskakor :D


Men först mat i form av Thaigryta!! Ska ge er ett fruktansvärt gott recept någon dag :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0