För Varenda Unge

Skänk 50 kronor till Unicef och alla små handlösa barn ute i vår grymma värld.

Skicka: KÄMPA JENNIFERJOHANNA
Till: 72900

Vill du skänka 270 kr, 500 kr eller 1010 kr? Klicka HÄR



Johanna kommer ifrån Karlshamn och är en kompis syster. Hon och hennes flickvän Jennifer har en insamlingsfond genom Unicef. När de fått ihop 10.000 kronor skickar dem pengarna till något behövande land, stad, by.

I stället för att köpa det där cigarett paketet, tidningen eller bakelsen kan du skänka 50 kronor till världens barn.


Klicka på bilden för att komma till hemsidan.





Jag själv har haft ett fadderbarn som jag ger 200 kr i månaden sen 3 år tillbaka.
Hans namn är Roberto, 8 år och kommer ifrån Lima, Peru. Tyvärr får jag inte lägga upp någon bild på honom.
Jag känner att jag iaf försöker att hjälpa till ist för att bara sitta i soffan och tycka världen är hemsk och önska att det var skillnad. 
Tanken är god, men det är först när du aggerar som du gör skillnad!



Barnen är vår framtid och ditt hjärta gör skillnad!



Love Erica



Kommentarer
Postat av: Ida Camilla

Du er for god Erica. Fadderbarn er en veldig fin ting, jeg har også det!



Sv: Ja, vi er som en liten familie! ;-)



Guuud så missunnelig jeg blir på deres helg. Høres ut som dere har hatt det amazing. :-) Blir det altså 5 måneder på mallis for du, Ida og Jessi i sommer? Leste det litt lenger nede på bloggen.. :-)



Klem fra Stavanger

2011-02-14 @ 17:22:15
URL: http://idapedersen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0