Favorit Tekopp

Efter en timmes promenad på tom mage ska det nu bli gööör gott att käka frukost :).

Bilden på koppen är min älskade farmor när hon gifte sig. Visst är den fin? :)
När farmor fyllde 80 år hade vi en auktion med olika materialla ting och denna vackra bild på.
Jag kappade hem koppen för 180 kr :)
Pengarna släkten samlade in gick oavkortat till barncancerfonden. Vi fick ihop över 1000 kr :)

 

Nu ska jag ringa min farmor och se vad hon och katterna har för sig :).

Bakar? Korsord? Pusslar? Stickar? :)

På tal om baka. Vad är det för magiska händer alla 70+ are har?

Deras kakor blir ju 10 gånger godare än 20+ ares :P

 

De är bra farmor, mormor och morfar. Önskar jag kunde träffa dem oftare.

 

Love Erica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0