Bra energi!

Jag har fått tillbaka pengar för mina smycken som stals!!

Gick raka vägen till Moderna smycken och köpte en Tomas Sabo länk.
Fick det av systrarna när jag fyllde förra året.. För mig är det inte bara ett smycke.
För mig är det kärlek, Rebecca och Martina finns med mig varje gång jag använder det.
Låter kanske löjligt, men så är det :)



Min älskade vän Hanna Molin ska snart föda sitt första barn och jag har köpt två små bebis presenter :). Längtar tills jag får se den stora magen till helgen :)



Sen kan jag faktiskt redan stryka en sak på min önskelista. Jag köpte mig en pyjamas.
precis sån jag vill ha för halva rea priset. Man måste ju passa på vid sådana tillfällen :)
pics kommer imöra! :P



10 min rodd
20 min cross trainer
(intervall, nivå 7)
60 min löpning speed 11 (sista 5 min ökade successivt till 15)

Vad händer med mig? :D. någonting bra iaf,  skuggan och kärleken ska bort!!!
Det sjuka var att jag knappt flåsade efter. Jag kom ner i puls jätte fort.
Jag vet inte om det kändes bra eller dåligt.  Hade ändå kört kondition i 90 min.
Det enda som egentligen hindrade mig från att springa längre var mina vader/hälsenor. kändes väldigt strama och ömmade nästan hela tiden.

Nu handbollsträning!!
See you tomorrow with new energi!! :)

p.s Förlåt för så mycket text... jag själv föredrar bilder i bloggar, men ibland blir det såhär. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0