Bokat

 

2676 kr för alla tre. Det är bra köp de! :D

Vi får försöka klara oss på 23 kg var. kan bli svårt!!

Får helt enkelt ta på oss så mkt kläder som möjlig när vi åker så kg från resväskan försvinner lite :P

 

Vi tänkte först dra till Barcelona några dagar för det var bra pris med Ryan Air och hade varit nice att se staden. Men när Jessica hittade denna resan slog vi till direkt. Onödigt att bära med sig alla väskor till Barcelona. Kan åka dit en annan dag is :).

Det känns alltid lite konstigt när man gjort bokningen för en säsong till.

Frågorna kommer upp. Har jag gjort rätt? Vill jag lämna det jag har här igen?

Men när jag väl är nere brukar jag inte ångra en sekund :)

 

Så nu kör vi och vi ska ha såååå rolig :D

 

 

Love Erica

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då vet vi något vi skall göra på semestern :)).

2011-03-01 @ 06:35:07
Postat av: Ida Camilla

aaah, saa skjont! Faar man kanskje komme paa besok aa feire midtsommer med dere? <3

2011-03-01 @ 12:40:50
Postat av: Malin

Hur länge brukar du vara borta? :)

2011-03-01 @ 13:47:38
URL: http://bumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0