Beslutsångest

Jag har ett I-landsproblem
Ett problem som de flesta skulle vara överlyckliga för!


Finns ni kvar när jag kommer hem?
Är det värt att slänga bort den möjligheten?
Jag är ny och borde ta vara på de chanserna jag får. 
Jag vill inte
.. inte just nu.
Jag vill i September, då spelar det ingen roll.
Men varför nu när jag precis bestämt mig?

Jag har beslutsångest...


De flesta säger samma sak
-Detta kan vara sista chansen Erica. Du är bara ung en gång. Du kommer ha ångest för att du valde det andra.

Några få säger
-Du kan inte bara leva i nuet. Du måste tänka på din framtid. Du är för gammal.

Jag ska höra mig för mer innan jag tar mitt beslut, men jag vet vad jag vill just nu. Det är samma beslut som gör att min kompis inte har ont i magen. Jag älskar henne och vill vara där.


 

Love Erica

 




Kommentarer
Postat av: Elize Hjalmarsson

Hej



Ta chansen Erica bara jag hinner komma till dig :))

Kram

2011-02-16 @ 13:44:43
Postat av: Grannen

Man lever bara EN gång!!!

2011-02-16 @ 18:49:25
URL: http://inganilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad du än gör så finns jag för dig.

Hjälper dej så gott jag kan.

Älskar dej och stöttar dej alltid.

2011-02-16 @ 21:24:37
Postat av: mathilde

Vad gäller det? Men som alltid är mitt råd GO FOR IT!!

2011-02-17 @ 09:08:43
Postat av: Jennifer

jag är med nyfiken på vad det gället?:)

2011-02-17 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0