Alla Hjärtans Dag

Under dagar som Alla Hjärtans Dag tycker jag det är lite tråkigt att inte ha någon käresta. Många anser nog att man kan visa kärlek till den man älskar vilken dag som helst och behöver ingen speciell dag för att visa uppskattning. Jag håller med men...

...Som ni alla vet är jag en tradion tjej och hade mer än gärna vaknat upp och gett min kärlek frukost på sängen, hjärtformade pannkakor med drottningsylt och se en romantisk komedi under täcket. Gå till jobb och skicka söta sms till varandra under dagen för att sedan komma hem till en bukett röda rosor, ljus tända i hela lägenheten och en fantastisk man. Avnjuta ett glas vin och en god middag vi lagat tillsammans med många skratt och kärlek i luften. För att sedan kura ner oss i soffan under en filt med en kopp te och hjärtformad choklad. Kanske en film till eller bara sitta där och känna att man är kär upp över öronen och är världens lyckligaste tjej med sin prins vid sin sida varje dag.




Jag vill i alla fall ge en stor varm kram och ett tack till alla min närmaste vänner, till min familj och släkt. Jag älskar er och det kommer jag göra vare sig jag är singel eller inte. Jag vet att ni för alltid kommer vara dem ni är och jag litar på er till 100 procent. Kärleken har några gånger krossat mitt hjärta. Men tiden läkar alla sår och ni är dem som hjälpt tiden lite på traven med era fina ord och stöttningar. Ni är dem som får mig att skratta och gråta av glädje. Ni är dem som ger mig trygghet. Ni är dem som ger mig kärlek.



Love Erica



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att du finns och ger oss så mycket av skratt, oro, glädje, gråt och allt vad en underbar dotter ger en. Älskar dej så det gör ont!

2011-02-14 @ 13:18:39
Postat av: E

Alla killar gör inte de för sina tjejer :(

2011-02-15 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0