5,5 månad sen...

Imorgon ska jag hem till mor och far!! wihey!!
Har inte hemma sen Juli!!! :-/
Längtar till familjemiddagen! önskar Martina var med!
Minns inte sist vi satt familjen och åt middag själva tillsammans. tror ärligt talat det var julen 2009 :O.
Vi har alltid så himla roligt när vi sitter tillsammans allihopa. Fantastisk familjelycka! :).

Pappa kommer och hämtar mig i Tingsryd och då passar vi på att hälsa på min kära Farmor :)

Jag ska snart gå till Centrum bar för jobb till 03.
Tåget går 08.45!
Mamma - Skulle du kunna ringa och väcka mig vid 8? Jag ställer klockan.. men man vet aldrig med mig.. höhö


Såhär kommer du få se mig bakom baren inatt!!
...en aning gladare kanske ;)

Vi ses på tåget imorgon :)

Fortsatt trevlig afton! Kramar




Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-02-05 @ 02:53:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0