5 dagar kvar

Han hälsa på Hanna en liten sväng under tiden jag var hemma :).
Bebisen är räknad till den 11 februari
.
Jag tycker dock hon kan vänta en dag så han/hon föds på min födelsedag hihi.

De har precis köpt nytt hus, höggravid har hon flyttat från lägenheten på 6 dagar!
Smart den där flickan. får passa på att flytta så hon kan komma undan allt det jobbiga ;).

Huset var riktigt fint. Inredningen är vit/beige romantisk lantig stil.
Kommer bli såå underbar familj!

Så fin du är!
Hoppas jag snart jag kan åka ner igen och hälsa på när lilla sockertoppen kommit till världen!
Önskar dig och Roy all lycka till med det nya huset och familjen :)









Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0