1,74 mil

Jag låg i sängen och orkade inte ta mig till gymmet. Hade säkerligen skrämt iväg alla där med min söndags look höhöhö.

Pratade med jessi och hon tyckte jag förtjänade en vilodag efter att ha träna alla dagar denna veckan. "du kan ju ta en promenad eller något ist" . Jag höll med, det lät skönt :).

14.00 låg jag forfarande i sängen och samvetet började krypa sig närmare. Åt sjukt mkt godis och pizza igår!


På med understället, löpartightsen & jackan, NU KÖR VI! :)

Hemma efter 1,74 mil! :O Vad hände liksom?!?! jag har aldrig sprungit så långt i hela mitt liv, och nu gör jag det på en söndag som skulle vara min vilodag hahaha. jag gillart :).

När jag kom hem hostade jag och skakade. konstigt haha. Så fort jag satte mig ner kallsvetades jag.. inte heller konstigt var ju genomblöt haha.

Körde ett rikigt bra löparpass förra gången jag laddat med godis kvällen innan också faktiskt :).

Från Jönköping till Bankeryd. En fin väg vid Vättern.. tråkigt bara at jag var tvungen att vända och springa samma väg hem haha :). Bra väder med, ingen sol och knappt någon vind :)

 

Love Erica



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du fått den kondisen ifrån..riktigt bra jobbat !

2011-02-27 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0