2 Nights In Sthockholm

Ursäkta dålig blogging i några dagar. Men här kommer några inlägg med uppdatering... och som vanligt mesta dels i bilder :)

I söndags efter jobb gick Beccis flyttlass till vår fina huvudstad Stockholm. Jag unnar verkligen henne denna flytten och vet att hon kommer få det jätte bra tillsammans med Emmy i deras fina lgh vid Hammarby Sjöstad :)


















Högst upp på 7e våningen har de sin lya, den vänstra balkongen :) fiiiiint!!


Bakom ligger Hammarby backen som Becci sagt att hon ska köra löpträning i.. eller var det bara jag som tänkte det? :P



Dag 2 tog vi oss till Ica Maxi för Beccis första kylskåps shopping i Sthlm :)



Vi kan ju säga som så att vi utnyttjade lunchtiden ganska bra hahha ;)



In med varorna och vidare mot Gamla Stan!



Alla snackar om Vapiano hit och dit sen är ju faktiskt Emmys bror restaurang chef på en av ställena så vi var helt enkelt tvugna att prova detta :)... nja.. riktigt så mätta blev vi faktiskt inte på maxi :P



Som ni kanske lagt märke till har jag inte skrivit något o min träning på en vecka.
Det är dels för att jag inte fått träna pga min operation och dels för att jag har tänkt om lite.
I sommar ska inga karlar behöva svettas
och tycka det är för varmt på Mallorca.
Jag ska vara rund och go
för att kunna ge skugga åt de som vill. Smart va? :P .. ssåååå...
... vi kör väl en pasta carbonara på det.. vilket innehåller vit pasta, grädde och bacon.
Kan ju inte börja bättre!! ;)































Här skiljdes vi åt
- Jag tog mig till Råsunda för att möta upp Therese och en fabulous afton :)
Tack så jättemycket för maten kära mor och tack Emmy för att jag fick sova hos dig :)

Vi började med ett glas vin och söndagens avsnitt av Big Brother höhöhö.
p.s jag gilla min nya App :)



Gjorde oss ordning för att sedan ta bussen in till Stureplan.. passade  på att ta lite bilder hehe




Snygg är hon den där Tessan ;)


Blev några alkoholhaltiga drycker på Soap Bar för att sedan gå på en efterferre med ett par vänner till Therese. Spelade fifa och käkade poppisar. Jag var ändå inte så kass som jag trodde.... även att jag egentligen inte hade en aning om vad jag gjorde ;)

Tack Therese för en underbar kväll/morgon!! Vi ses snart igen hjärtat! Kärlek!


Mamma och jag packade in bilen och körde till Jönköping.
Mamma han med en kopp te för att sedan dra sig vidare ner mot Elleholm.
Tack för skjutsen kära mor <3


Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0