20 Timmar Med T

Becci mötte upp mig på centralstationen i mjukis, flippflopp och sunglasses - visst är det härligt?! Bara för att man är i huvudstaden behöver man inte klä upp sig för att man ska gå utanför dörren :).
Stort tack till Becci för att hon hjälpte mig med alla grejerna. Hon gissar på att min väska väger 37 kg. inte aktuellt. det är mkt pengars övervikt :-/

Jag slängde in väskorna på Skeppsmäklargatan i Hammarby Sjöstad och tog mig sedan in till Kungsträdgården för att spendera kvällen/natten/morgon/förmiddag med fina Therese Sjöberg.
Jag tog en ceasar sallad och hon en annanas mojito på Vapiano. Tjötade och kollade på alla pinnsmala brudar. Vi är inte alls avundsjuka. Nej för det är vi faktiskt inte! :) (läs Tessans story länngst ner på sidan)

 

Therese guidade runt mig i stan och vi tog bilder :)

Så sjukt kul var detta!!

Killen börjar gå med bestämda steg mot oss.

jag skrek till och Therese hoppade up en meter av rädsla hahahahhaa!

 

Mys pys för hela slanten med mousserande, choklad, fruktsallad och BB :)



Låg och tjötade lite i sängen för att sedan somna så gott under samma täcke :).
När vi vaknade och fortfarande låg kvar i samma position satte vi igång hög musik på mobilen och började dansa i sängen. haha så härlig morgon!!
Fruktsallas frulle :)

Orka matcha tröja och tandborste :P


ceasar sallad på Coffé house by George

 



Therese berättade om en skön grej hon gjort.

De satt på ett ställe där alla brudar smuttade på sin vodka/lime (minimalt med kalorier) och Therese klunkade i sig bira (ett X antal mer kalorier :P). Hon blev så less på hela situationen och bara för ATT gick hon mitt på stureplan och köpte sig en fet pölse!
Den tycker jag var skön iaf :D


Har haft ett underbara 20 timmar med dig Therese - Kärlek!

Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0