Bussy Saturday

Började dagen med en frulle tillsammans med mamma och Becci =)


Cyklade till Atlantis för 8 timmars jobb.
Lunchade på Johans med mor, Tack för att du städat hela mitt kök!! :D


Jag var trött. kan ju säga att 125 minuter aroma massage inte gynnade mig efter denna lunch :P


Cyklade till A6 för att klippa mig.. Meeen det hans inte med så tar det en annan dag :)
Becci färgade mammas hår, mamma och jag färgade beccis :)


koncentrerade :P


Jag masserade en stenhård kvinna vid namn Rebecca. aj aj aj .. var väl det som hördes mest :P
ursäkta röran.. jag flyttar ut!


under tiden lagade mamma middag.. Japp jag älskar sås :D



Nu ligger jag och becci i sängen med varsin dator och varsin godispåse hihihi.

Jobb 9-17.30 and off to Sthlm!! =)

Love Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0